Monday, July 13, 2009

Master Mohammad reza Shajarian has requested iranian TV to stop broadcasting his pieces Again!


  • Master Mohammad reza Shajarian has requested iranian TV to stop broadcasting his pieces. In an interview he stated because of the continuance on broadcasting his voice, he is trying to get the prohibition by a lawful manner , he also stressed that he is not worried about future money issues and is going to be following this matter untill he gets his rights. Master Shajarian added the national tv only has the rights to broadcast the prayer "rabana" by his voice and the broadcast of his other pieces is completely against his wishes. We must stress sometime ago Master Shajarian has sent a letter to Mr Zarghami, head of iranian national tv and had specifically requested them to stop the broadcast of his voice.

3 comments:

Anonymous said...

Saeed,

Take a listen to these leaked audios: http://www.zandiq.com/pandiq/0000000003.shtml

Anonymous said...

Hi dear,
Hope you are safe,
I Have received a letter from a Pasdar in Iran, I think its good you put it here, too. This is the difference between one they show us and the one is fact.

سلام بر ملت شریف ایران زمین
برملتی که شعر جاودانه اش بر سر در سازمان ملل می درخشد و دنیا به آن افنخار می کند
"بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آ فرینش زیک گوهرند"

ویا منشور حقوق بشرش (کتیبه کوروش) ناجی بشر است و دین رحمتش سعادت بخش بشری است. ولی امروز و سالهایی طولانی در گذشته حاکمانی بر او حکم رانند که گویی فقط به منشور نفس خود پایبد بودنند و انسانیت، سعادت و شرافت را فقط با تفسیر حفظ قدرت برای خود تعریف و اجرا کردند.
خدایا ما گرفتار شاه و ظلم او بودیم، انقلاب کردیم که از آن شرایط غیر انسانی بدر آییم، در روزهای پیروزی انقلاب چه شادمانه تصور میکردیم جا الحق وذهق الباطل و برایش زندانها کشیدیم و شکنجه ها تحمل کردیم و پس از پیروزی، جنگیدیم، جنگی پر از هزینه که فقط مادر من دو دهه بر مزار دو شهیدش گریست و بر پیکر دو جانبازش مرهم گذاشت و در این دودهه چه جفاها که بر نسل جنگ نرفت ؟
چه مدعیانی دروغین که چفیه بر گردن آویختن و وارثان جنگ شدند چیزی نگفتیم، چه عزیزانی از آن نسل را که زیر بد ترین فشارها و زندان ها برده شدند (حاج داوود ) سکوت کردیم، برما کسانی گماردند که با امام ما هم دشمنی شان ثابت شده بود و تلاش کردند ما را وارد ثروت و آلوده کنند که البته در مواردی موفق هم شدند. سالهاست با طرح تفتیش عقایدی ( طرح بصیرت) همچون عملکرد ادارات سیاسی ارتشهای کمونیست بر روح و روان ما با احادیث جعلی و فرعون ساز تاختند سرانجام به کجا رسیدند و نتیجه آن چه شد ؟
شرک ، بت پرستی ، نفاق و دهها صفت رذیله دیگر و نهایتا تقلب ، دروغ و کودتا
برادر عزیز جعفری، قاسم سلیمانی، جمال آبرومند و... وقت آن نرسیده است تا به خود آیید؟ و آیا تصور میکردید روزی در شهر به سمت مردم بیگناه شلیک کنید و آدم بکشید؟ و آیا تصور می کردید سپاهی که میتوانست در تاریخ ایران بعنوان نیرویی که از وطن جانانه دفاع کرد جاودانه بماند و به این روز نیفتد که امثال من نتوانیم از آن دفاع کرده و در برابر فرزندانمان هم...
بکجا میروید؟ شما به مردم ظلم کردید و ظلم پایدار نمی ماند، این وعده الهی است. در این دل حرف های ناگفته به بلندای دو دهه تاریخ نهفته است که فعلا جای بازگویی نیست و شاید در آینده نه چندان دور.
با رهبر حرفی ندارم چون مسئول وضع ایران است، وضع اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، دینداری و ...
یک پاسدار

FREEDOM IN IRAN said...

Hi dear Saeed!!!

Watch the beatiful reportage from Iran signed by French Manon Loizeau

http://www.youtube.com/watch?v=LSITy_taD3E&eur

 
[Valid RSS]